marți, 17 februarie 2009

Condica de reclamatii de la posta

“Pentru ca nu aveti camera de supraveghere, nu veti afla ca v-am furat lipiciul. Si nu e prima data! Dl. X

“Facturi Vodafone, Orange, Electrica, Zapp, Cosmote, Upc, Dolce, Eletrica, Distrigaz, luati-mi tot, si viata! Posta e mai rea ca FISCUL! Nici nu vreau s-o mai vad pana luna viitoare! Unul cu tendinte de suicid. Ps: Pe nevasta-mea n-o luati? Pe ea vi-o dau de bunavoie!”

“Eu si baietii facem constant posta sistemul judiciar romanesc. Gorbunov.”

“Vecinul meu are amanta. Eu si restul blocului putem depune marturie. Vasilache.

“Esti un dobitoc! De ce-i tradezi pe cei ca tine? Restul blocului.”

“Sefa functionarelor este o dna. foarte voluptoasa. Imi aminteste de vaca Florina, de la tara. Numai buna de muls. Stelica”.

"Nu sunt naturali, sunt SILICOANE. Un cunoscator."

“Cine-a gasit pereche manusi de piele sa o stapaneasca sanatos! Un prost.

“Stiu cine esti, manusile tale-mi vin ca turnate! De unde-ai stiut ce numar port? Un norocos.

“Gigi, n-am avut pana acum curaj sa te intreb insa, imi dai si mie numarul tau de telefon? In speranta ca vei citi vreodata aceasta condica, a ta pe veci, Geta.”

“Ieri noaptea, trecand prin fata sediului dvs., am elucidat misterul mirosului de urina ce ma trazneste de la intrare. Un vagabond confunda usa cu WC-ul. Desigur, faptul ca suspectul seamana cu mine este doar o intamplare. Un vigilent.

“Nu mai vin sa platesc facturile la dvs. Cand imi zambeste, functionara ma oripileaza. De ce nu-si pune dintii? Fat-Frumos.”

“Lasati orice speranta, voi, cei ce intrati aici! Domnii X, Y si Z.

“Mai ales daca aveti mult de stat la coada! A.M.

“Sunt realmente ingrijorat! Cat am stat la rand, am constatat ca peretii sediului dvs. au 30 de fisuri si 15 pete de igrasie. Ma preocupa faptul ca nu v-ati reparat inca teava sparta iar apa se prelinge catre intrerupator, ceea ce ar putea cauza un scurtcircuit. Doua scaune va lipsesc iar alte doua, sunt rupte. Nu mai aveti lipici. Doua felicitari v-au cazut de pe perete. Batranica din fata mea v-a dat cu 10 lei mai mult si nu i-ati spus. Rusine! Un somer cinstit!

“Functionara mai traieste? Bioritmul dansei este mai lent ca al strabunicii mele.”

“Foaie verde doua paie,
Mita puneti la bataie!
Caltabosul de nu-l dati,
Acasa nu mai plecati! Un literat”.

“Sunteti niste prosti, cu totii! De-asta tara noastra-i corupta pana-n maduva oaselor!”

Persoane interesate

Despre mine